Entranced.FM
VIP
Subscribe to become a VIP member of EFM!

· Request More Often
· Unshared Requests
· Request Countdown Timer
· Request Ready Indicator
· Your Request History
· Access To The VIP Forum
· Add More Favorites

:: Click Here To Upgrade ::

:: Give VIP as a Gift ::

Listen Live!

Follow Us

Search

 

Donation Meter


Make donations with PayPal!
Monthly Goal:
$500.00

Need:
$162.58

5 Donations:
$337.42

Death.FM (Apr-9) shrike $20.00
StreamingSoundtracks.com (Apr-8) trailblder $25.00
Death.FM (Apr-2) SeclusionSolution $242.42
StreamingSoundtracks.com (Apr-2) Locutus76 $30.00
Death.FM (Apr-1) valar_morghulis $20.00

 


Last Month's Donors
Death.FM (Mar-29) htmm $13.37
StreamingSoundtracks.com (Mar-27) klingon50 $10.00
Death.FM (Mar-22) chapper $10.00
Death.FM (Mar-17) swissdeath $9.99
Death.FM (Mar-15) osiris $10.00
1980s.FM (Mar-11) Bondstec $15.00




EFM Store



:: EFM Store ::



SiriusCreations goes West

 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Entranced.FM Forum Index -> Community
View previous topic :: View next topic 
Author Message
Netherlands SiriusCreations VIP (subscribed member)
Admiral (Administrator)
Admiral (Administrator)



Joined: Oct 06, 2007
Member#: 168
Posts: 264
Location: Rotterdam, The Netherlands

SiriusCreations is offline View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website View SiriusCreations's Favorites
Visit MySpace
PostPosted: Sat Jul 05, 2008 5:06 am   Post subject: SiriusCreations goes West Reply with quote


As you probably know, I will make a little trip to the United States this August. I will be at the John Williams Concert on August 30th, but my trip begins on August 15th.

I have setup a page where I will add some pictures and notes during my trip. At the moment you will see my schedule. If you are near these places and want to meet me, maybe only just to say hello, please PM me.

Click here for the details
_________________
That's the beauty of music. They can't take that away from you. (Andy Dufresne - The Shawshank Redemption)
Here you can see my requests
Netherlands SiriusCreations VIP (subscribed member)
Admiral (Administrator)
Admiral (Administrator)



Joined: Oct 06, 2007
Member#: 168
Posts: 264
Location: Rotterdam, The Netherlands

SiriusCreations is offline View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website View SiriusCreations's Favorites
Visit MySpace
PostPosted: Sun Jul 06, 2008 4:51 pm   Post subject: Reply with quote


The last two days I have updated my page with more information about my trip.

You can still PM me if you want to say hello in person Smile

Click here to go to the page
_________________
That's the beauty of music. They can't take that away from you. (Andy Dufresne - The Shawshank Redemption)
Here you can see my requests
Netherlands SiriusCreations VIP (subscribed member)
Admiral (Administrator)
Admiral (Administrator)



Joined: Oct 06, 2007
Member#: 168
Posts: 264
Location: Rotterdam, The Netherlands

SiriusCreations is offline View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website View SiriusCreations's Favorites
Visit MySpace
PostPosted: Thu Aug 14, 2008 2:08 am   Post subject: Reply with quote


Tomorrow my little trip starts.

For those who want to follow me or forgot to bookmark the page, I bump this thread.

In the previous post there is a link to my trip page.

If you want to post comments related to my trip, you can do that on that page.
_________________
That's the beauty of music. They can't take that away from you. (Andy Dufresne - The Shawshank Redemption)
Here you can see my requests
Germany der_wichtig
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander

aw

Joined: Jun 17, 2007
Member#: 130
Posts: 347


der_wichtig is offline View user's profile Send private message View der_wichtig's Favorites
PostPosted: Thu Aug 14, 2008 7:12 pm   Post subject: Reply with quote


I wish you a good journey and a beautiful time.

Cu soon. Cool
Netherlands SiriusCreations VIP (subscribed member)
Admiral (Administrator)
Admiral (Administrator)



Joined: Oct 06, 2007
Member#: 168
Posts: 264
Location: Rotterdam, The Netherlands

SiriusCreations is offline View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website View SiriusCreations's Favorites
Visit MySpace
PostPosted: Mon Aug 18, 2008 12:14 am   Post subject: Reply with quote


Thank you, NoDi

Just updated my trip site.
In one of the previous post there is a link to my trip page.
_________________
That's the beauty of music. They can't take that away from you. (Andy Dufresne - The Shawshank Redemption)
Here you can see my requests
Netherlands SiriusCreations VIP (subscribed member)
Admiral (Administrator)
Admiral (Administrator)



Joined: Oct 06, 2007
Member#: 168
Posts: 264
Location: Rotterdam, The Netherlands

SiriusCreations is offline View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website View SiriusCreations's Favorites
Visit MySpace
PostPosted: Tue Aug 26, 2008 9:57 pm   Post subject: Reply with quote


Day 12 is available
_________________
That's the beauty of music. They can't take that away from you. (Andy Dufresne - The Shawshank Redemption)
Here you can see my requests
Netherlands SiriusCreations VIP (subscribed member)
Admiral (Administrator)
Admiral (Administrator)



Joined: Oct 06, 2007
Member#: 168
Posts: 264
Location: Rotterdam, The Netherlands

SiriusCreations is offline View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website View SiriusCreations's Favorites
Visit MySpace
PostPosted: Tue Sep 02, 2008 9:41 pm   Post subject: Reply with quote


Day 19 has been added

Of course day 1 to 18 are also availble Smile
_________________
That's the beauty of music. They can't take that away from you. (Andy Dufresne - The Shawshank Redemption)
Here you can see my requests
crazymichael
Cadet 3
Cadet 3



Joined: Sep 06, 2018
Member#: 8653
Posts: 14


crazymichael is offline View user's profile Send private message crazymichael's Favorites are Private
PostPosted: Thu Sep 06, 2018 6:35 am   Post subject: Reply with quote


Cher, je suis officiellement Supreme Jacket Femmes au travail et je travaille vraiment.

Je travaille à la China Merchants Bank. Je me lève tous les Hoodies Supreme à vendre Gris Noir Blanc2018 Vente chaude matins à 7 heures et je prends un bus pour aller travailler à 8 heures. J'ai parcouru un Supreme Shorts Real Gris NoirDe gros chemin chaque jour et j'ai vécu la même chose. Je pense beaucoup de Sac à dos supreme blancPas cher en vente choses dans les 40 minutes dans le bus tous les jours. La vie est vraiment magnifique.

Je me suis toujours dit Supreme Polo Manches Longues Blanc Noir RougePas cher en ligne que je ne voulais pas rester à Dongguan et que je ne resterais pas à Houjie. Je ne veux pas être très disposé à rester dans cette petite ville. En conséquence, je reste maintenant dans cette petite ville en tant que petit membre du personnel d’une banque. Ce n'est pas une compilation à l'intérieur, juste un travailleur temporaire. Rien n'est impossible.

Une phrase dit: "Nous finirons par Pantalon suprême CamoPas cher en ligne devenir celui que nous détestons le plus."

Plus une personne est grande, plus elle sent qu'il a un rêve et que Sweat à capuche Stussy les gens sont toujours heureux de réaliser leurs rêves. La vie a le but de lutter.

Je veux vivre simple et simple, le bonheur familial est très bon.

Cependant, une idée aussi simple Supreme X Champion Camo à manches longuesEn ligne à vendre est en effet la plus difficile à réaliser ou, en fait, je n'ai pas essayé de réaliser cette idée.

Je me dis souvent que mes parents sont les Femmes Chemise Simpsons suprêmePas cher en ligne personnes les plus importantes de ma vie. Qu'elles puissent être heureuses ou non, c'est ma considération première, Stussy Femmes Snapback Noir et Blanc mais j'ai admis plus d'une fois que je n'ai pas dit que je les aimais. Je suis arrogant par eux!

Pour en revenir au travail de Houjie, la maison est la raison la plus importante. Stussy Vêtements Femmes Les larmes de ma mère sont les plus insupportables pour moi à cause de ma détresse ou parce que je suis bouleversée.

Mes parents se disputaient encore de temps en Stussy X Supreme Chemise Deux CouleursDe gros temps. Quand je rentrais chez moi pour travailler, il semblait que mon père était sensé. Je ne me souciais pas beaucoup de ma mère, Lancement de la dernière fleur de Stussy Rose mais le tempérament de mon père n’a pas été modifié pendant un moment, Stussy Long Sleeves Bugs Bunny pour pas cher la tristesse et le cœur de ma mère me préoccupent toujours beaucoup et mon inaction est la plus irritante. Femmes Vestes Suprêmes En tant que fille, j'ai contribué au bonheur de cette famille. La vie de ma mère, je pense souvent aux larmes. Un homme peut vraiment changer la vie d'une femme, ou la sublimer Stussy Windbreaker Black pas cher à vendre ou la gâter.

J'aime toujours mon père, aussi bon soit-il, je sais toujours qu'il me fait mal. Après ma sortie de travail, mon humeur était encore plus grise, fatiguée, Stussy X Visvim Pants pas cher à vendre laborieuse et les divers fardeaux de la famille. Je ne sais toujours pas comment rendre mes parents heureux. Tout le désagrément est imaginé, il est causé par soi-même, une bonne attitude peut définitivement changer la vie, allez, bon!

Je pense à Qiu Zefeng. Je me souviens que quand j'étais malade, il achetait de la bouillie pour moi en classe. Chaque jour, je prenais des cours en classe. Les piqûres de moustiques vont m'aider à rattraper les moustiques. Quand j'ai froid, j'aime Femmes à manches longues suprême bien m'envelopper dans mon manteau. Tu me manques d'avoir ses vêtements essuyer mon nez quand je pleure. Vraiment heureux, je sais qu'il m'a vraiment aimé à cette époque.

Un jour, je te donnerai tout l'amour que j'ai appris de sa part, Stussy Shorts Femme Noir Pas Cher En Promo mon cher. Il est également heureux d'aimer quelqu'un. Je ne semble pas vraiment l'aimer. Quand le Stussy Shorts Camo pas cher en solde destin viendra-t-il?

Le travail sera normalisé le mois prochain. Tout sur le lieu de Sortie Suprême travail est inexplicable, je peux seulement dire qu'il est naturel d'aller directement au pont. Je sens toujours que chaque fois que je le suis, je suis méprisé. Tout dans la vie est la richesse, je dois travailler dur. Ressentir.

Le sentiment d'écrire un journal est bon, Stussy X Champion Logo Pantalon Noir Pas Cher à Vendre l'écriture et la pensée vont pleurer, puis remonter le moral, l'esprit et le cœur. Cher, j'espère que vous devez être une personne ensoleillée spéciale. Stussy Pants Womens Grey Pas Cher à Vendre Je vais vous comprendre, vous aimer, prendre soin de vous et aimer tout ce Stussy Chemises Womens Blanc Dernier lancement que la vie donne.

Travailler dur, lutter, travailler dur! Tant Supreme Jacket CamoDe gros que les gens travailleront Maillot Playboy Supreme XDe gros dur et travailleront dur, il y aura toujours une place! ! ! !
Display posts from previous:
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Entranced.FM Forum Index -> Community All times are GMT - 5 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum



Forums ©


Copyright © 2001-2020 24seven.FM, LLC All rights reserved.
Comments, images, and trademarks are property of their respective owners.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt. Robots may follow the Sitemap.